Jak stracić kilogramy i nie stracić zdrowia

Czytaj dalej
Fot. 123rf.com
Gabriela Bogaczyk

Jak stracić kilogramy i nie stracić zdrowia

Gabriela Bogaczyk

Dietetyk Karolina Szczygieł ostrzega, że nieodpowiednia dieta może zaszkodzić naszemu organizmowi. Nagły spadek wagi niekoniecznie musi oznaczać same plusy.

Popularny jest slogan: odchudzaj się mądrze. Czyli jak?

Racjonalnie, czyli przede wszystkim powoli. Nie oczekujmy radykalnych zmian w ciągu tygodnia. Za zdrowe odchudzanie uważamy spadek 0,5-1 kg tygodniowo. To daje 2-3 kg miesięcznie. Każdy z nas potrzebuje odpowiedniej ilości energii, która jest nam potrzebna na przeżycie, aby nasze narządy pracowały prawidłowo. Jeśli jest jej za mało, to nasz metabolizm zwalnia tempo i później dopada nas nieszczęsny efekt jojo.

W artykule piszemy:

* Z jakimi konsekwencjami zdrowotnymi można się liczyć przy nierozsądnym odchudzaniu

* Co jest ważne przy stosowaniu diety

* Z jakimi konsekwencjami zdrowotnymi można się liczyć przy nierozsądnym odchudzaniu

Pozostało jeszcze 83% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Gabriela Bogaczyk

Zajmuje się ochroną zdrowia i sprawami społecznymi.

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.kurierlubelski.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.