Kompetencje psiego gwiazdora. Rozmowa z Miriam Gołębiewską, trenerem i psychologiem zwierząt

Czytaj dalej
Fot. Materiały prasowe "Był sobie pies"
Dorota Abramowicz

Kompetencje psiego gwiazdora. Rozmowa z Miriam Gołębiewską, trenerem i psychologiem zwierząt

Dorota Abramowicz

O tym, dlaczego psy kradną artystom role, jakie kompetencje musi mieć aktor na czterech łapach i dlaczego teatr jest dla niego większym wyzwaniem niż plan filmowy - rozmawiamy z Miriam Gołębiewską, trenerem i psychologiem zwierząt.

Utalentowani aktorzy narzekają, że pojawienie się na planie psa „kradnie” im rolę. Dlaczego tak się dzieje?

To skutek ewolucji, w ramach której pies zamieszkał równocześnie i w domach, i w sercach ludzi. Pewnie z tego powodu dziś chętniej patrzymy na grającego w filmie psa niż na człowieka. Wystarczy wspomnieć o nieustającej popularności takich filmów jak „Beethoven”, „101 dalmatyńczyków” czy serialu z komisarzem Aleksem.

W materiale m.in.:

  • psi aktorzy muszą mieć  jakieś szczególne kompetencje?
  • im bardziej wyszkolony pies, tym lepszym będzie aktorem?
  • udawanie w teatrze lub w filmie psa agresywnego nie wiąże się z ryzykiem?
Pozostało jeszcze 89% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Dorota Abramowicz

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.