„Kryzys po Warbusie” mamy już za sobą

Czytaj dalej
Fot. Małgorzata Genca
Artur Jurkowski

„Kryzys po Warbusie” mamy już za sobą

Artur Jurkowski

Dlaczego linia 10 zmieniła się z autobusowej w trolejbusową? Jakie nowości czekają pasażerów od września? - o tym rozmawiamy z Grzegorzem Malcem, dyrektorem Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie.

Czy lubelska komunikacja otrząsnęła się po „kryzysie Warbus”?

Pozostało jeszcze 95% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Artur Jurkowski

Komentarze

2
Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

Tomasz S

Jest masa zdublowanych tras gdzie różnią sie one czesto na odcinku 2-3 przystanków czemu tym nie zajmie sie ztm.

Tomasz S

Czyli jak zwykle. Nie dość ze 16 jeździ co 45 min to jeszcze trzeba zmniejszyć. Czyli dzielnice słabo komunikowanie będą jeszcze słabiej a tam gdzie jest aż za duzo autobusów np. Felin dokłada sie kolejne np. 157

plus.kurierlubelski.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.