Szybka kolej Lublin - Warszawa. Pierwsze podsumowanie wielkiego remontu
Mija pół roku od rozpoczęcia modernizacji trasy kolejowej nr 7. Kolej chwali się postępami prac. Ich efekty zobaczymy i odczujemy dopiero w 2020 roku.
- Obecnie w Pilawie trwa rozbiórka starych peronów. Demontowane są tory, rozjazdy, oświetlenie i sieć trakcyjna. Wykonawca zdjął 5 kilometrów starej sieci trakcyjnej i wbił ponad 100 fundamentów nowych słupów. Trwają prace przy budowie tunelu dla pieszych - raportuje spółka PKP Polskie Linie Kolejowe z największego kolejowego placu budowy w Polsce i wylicza dalej:
- Na trasie od Otwocka do Pilawy zgromadzono już materiały do budowy nowych torów, m.in. 20 tysięcy podkładów, około 14 tysięcy ton tłucznia i kruszyw.
W dalszej części artykułu m.in.:
- jak wygląda sytuacja z opóźnienianiami pociągów
- jakie efekty przyniosą trwające prace
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień