Szybka kolej Lublin - Warszawa. Pierwsze podsumowanie wielkiego remontu

Czytaj dalej
Fot. PKP PLK
Sławomir Skomra

Szybka kolej Lublin - Warszawa. Pierwsze podsumowanie wielkiego remontu

Sławomir Skomra

Mija pół roku od rozpoczęcia modernizacji trasy kolejowej nr 7. Kolej chwali się postępami prac. Ich efekty zobaczymy i odczujemy dopiero w 2020 roku.

- Obecnie w Pilawie trwa rozbiórka starych peronów. Demontowane są tory, rozjazdy, oświetlenie i sieć trakcyjna. Wykonawca zdjął 5 kilometrów starej sieci trakcyjnej i wbił ponad 100 fundamentów nowych słupów. Trwają prace przy budowie tunelu dla pieszych - raportuje spółka PKP Polskie Linie Kolejowe z największego kolejowego placu budowy w Polsce i wylicza dalej:

- Na trasie od Otwocka do Pilawy zgromadzono już materiały do budowy nowych torów, m.in. 20 tysięcy podkładów, około 14 tysięcy ton tłucznia i kruszyw.

W dalszej części artykułu m.in.:

  • jak wygląda sytuacja z opóźnienianiami pociągów
  • jakie efekty przyniosą trwające prace
Pozostało jeszcze 82% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Sławomir Skomra

Pracuje w mediach już kilkanaście lat. Od kilku w redakcji "Kuriera Lubelskiego". Zajmował się niemal wszystkimi działkami dziennikarskimi - od służby zdrowia do biznesu. Teraz zajmuje się głównie polityką, samorządem i policją.

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.kurierlubelski.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.