Sławomir Skomra

Wakacje na Lubelszczyźnie. Będą do tego namawiały specjalne spoty

Urząd marszałkowski chce postawić na rodzinny wypoczynek i promować takie miejsca jak Magiczne Ogrody Fot. materiał Magiczne Ogrody Urząd marszałkowski chce postawić na rodzinny wypoczynek i promować takie miejsca jak Magiczne Ogrody
Sławomir Skomra

Lubelska turystyka ledwo zipie. W Kazimierzu Dolnym tak źle nie było od lat. Czy pomoże ofensywa reklamowa za 850 tys. złotych, którą rozpoczął marszałek województwa?

12 reklamówek - minutowych filmów ukazujących piękno Krainy Lessowych Wąwozów czy Ziemi Łukowskiej nakręconych przez urząd marszałkowski - będzie można zobaczyć na antenach regionalnych kanałów TVP. Krótsze wersje reklamówek zostaną wyemitowane w Polsacie, TVP1 i TVP2 w najlepszym czasie antenowym. Dodatkowo kolejne spoty będą w internecie i w radiu Rmf Fm. - Według badań ma największą słuchalność - tłumaczył w poniedziałek Michał Mulawa, wicemarszałek województwa rozpoczynając kampanię „Wybierz #KierunekLubelskie".

Może się wydawać, że turystyka po pandemii na nowo ruszyła. Ale jak przyjrzeć się bliżej, to jest po prostu dramat.       

 

Pozostało jeszcze 81% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Sławomir Skomra

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.kurierlubelski.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2020 Polska Press Sp. z o.o.