Zamiast integracji - segregacja? Rodzice niepełnosprawnych boją się roku szkolnego

Czytaj dalej
Gabriela Bogaczyk

Zamiast integracji - segregacja? Rodzice niepełnosprawnych boją się roku szkolnego

Gabriela Bogaczyk

Rodzice dzieci z niepełnosprawnościami biją na alarm: to jest segregacja uczniów, żadnej integracji i relacji społecznych. Kuratorium i ministerstwo odpowiadają: chodzi o uporządkowanie przepisów. Tylko że rykoszetem obrywają uczniowie.

- Amanda rozpłakała się, kiedy powiedziałem, że od września będzie musiała uczyć się w domu, a nie w szkole - opowiada Mariusz Suszczyk, ojciec 17-latki z Lublina.

Dziewczyna porusza się na wózku inwalidzkim po tragicznym wypadku w 2013 r. Na co dzień potrzebuje pomocy osób trzecich, ale rehabilitacja daje ogromne postępy.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Z jakimi problemami borykają się rodzice dzieci z niepełnosprawnościami na początku roku szkolnego
  • Kto może skorzystać z nauczania indywidualnego.
Pozostało jeszcze 84% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Gabriela Bogaczyk

Zajmuje się ochroną zdrowia i sprawami społecznymi.

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.kurierlubelski.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.